1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Szacunkowy czas realizacji jest podany przy każdym produkcie. Przy zamówieniu kilku rzeczy z różnym czasem realizacji liczy się czas najdłuższy. Czas realizacji liczy się od momentu zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie.
2. Czy jest możliwość zamówienia mniejszej ilości zaproszeń?
Minimalne zamówienie wynosi 20 sztuk. W przypadku zamówienia mniejszej liczby doliczamy 30 zł za wykonanie małego nakładu oraz 49 zł za projekt graficzny tekstu. Zamówienia mniejszej liczby zaproszeń należy składać mailowo na zamowienia@stardust-studio.pl. Najmniejsza liczba zaproszeń w takim zamówieniu to 5 szt.
3. Czy można skrócić czas realizacji
Tak, istnieje taka możliwość. Aby skrócić czas realizacji należy w koszyku wybrać opcję „Wysyłka + USŁUGA EXPRESS (skraca czas oczekiwania o połowę)” Koszt usługi to 30% do wartości zamówienia.
4. Czy mogę zamówić próbki zaproszeń?
Tak, zapraszamy do sklepu: https://stardust-studio.pl/kategoria-produktu/probki/
5. Jak przygotować listę gości do personalizacji?
Personalizacja zaproszeń:
Imiona i nazwiska gości należy umieścić w jednej kolumnie bez numeracji. Imiona i nazwiska gości powinny być odmienione dopasowane do tekstu zaproszenia (np. zapraszamy Annę Kowalską). Jeśli mają być zastosowane zwroty grzecznościowe, również należy je dopisać. Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie listy gości, nie ingerujemy w listę i nie odpowiadamy za błędy.
Personalizacja winietek:
imiona i nazwiska bez odmiany.
6. Czy mogę zwrócić zamówione zaproszenia?
Nie, zaproszenia są produktem spersonalizowanym wykonanej według specyfikacji klienta i według polskiego prawa nie podlegają zwrotowi.
7. Czy możemy dostać rabat na zamówienie?
Z reguły nie udzielamy rabatów. Jesteśmy małym studio, wkładamy w naszą pracę serce i czas, a cena naszych produktów w stosunku do jakości i pracochłonności jest bardzo rozsądna.
Rabat możemy zaoferować tylko przy większych zamówieniach o kwocie powyżej 2000 zł.
8. Czy można obejrzeć produkty stacjonarnie?
Tak, nasza pracownia i mini showroom znajduje się w Białymstoku przy ulicy Rumiankowej 9A lok. 4 (w budynku usługowym obok złotnika). Mamy tam wystawione ok 50% asortymentu, jeśli zależy Państwu na czymś konkretnym, prosimy o wcześniejszy kontakt.
9. Podoba się nam jeden projekt, ale chcemy go zmodyfikować, czy jest taka możliwość?
Znaczną większość naszych zaproszeń możemy modyfikować. Prosimy o kontakt mailowy i dokładny opis/inspiracje wprowadzonych zmian. Odpiszemy co da się zrobić 🙂
10. Kiedy powinniśmy zamówić zaproszenia?
Zaproszenia rozdaje się gościom minimum 3-4 miesiące przed ślubem (nie jest to jednak reguła). Z pewnością należy też zwrócić uwagę na ilość zaproszeń do rozdania i czas, który na to musicie poświęcić. Czas na rozdanie 20 sztuk zaproszeń dla najbliższej rodziny, a 150 sztuk zaproszeń dla mocno rozproszonych gości różni się diametralnie. Ważne jest też, aby wziąć pod uwagę czas realizacji zamówienia, który jest podany przy każdym produkcie.
11. Ile zaproszeń powinniśmy zamówić?
To zależy od ilości gości, jaką chcecie zaprosić (ilość zaproszeń jest mniejsza niż ilość gości, zazwyczaj zapraszamy pary, małżeństwa, rodziny z dziećmi). Zawsze zalecamy zamówić ok 10% więcej zaproszeń. Na przykład przy zamówieniu 100 szt. zaproszeń spersonalizowanych proponujemy zamówić 10 szt. zaproszeń do samodzielnego wypisania. Późniejsze domówienie ilości mniejszej niż 20 szt. generuje dodatkowe koszty dodruku w wysokości 20 zł. Minimalna liczba domawianych produktów wynosi min. 10 szt.
12. Czy możliwe jest domówienie kilku zaproszeń?
Tak, ale jest to opcja płatna ze względu na wysokie koszty drukowania i wykonania małego nakładu. Proponujemy zawsze zamówienie kilku sztuk zaproszeń na zapas do samodzielnego wypisania. Koszt dodruku to 20 zł. Minimalna liczba domawianych produktów wynosi min. 10 szt.