Wybrałaś już swoją wymarzoną papeterię? Bardzo nas to cieszy! Teraz, aby złożyć zamówienie postępuj wg wskazówek podanych poniżej, znacznie ułatwi to przebieg realizacji. Zależy nam na Twoim zadowoleniu dlatego jeśli na tym etapie pojawiły się jakieś pytania, śmiało pisz do nas na Facebooku.
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia można składać za pomocą sklepu internetowego w zakładce sklep.
Obecnie jesteśmy w trakcie ulepszania naszej strony więc za wynikłe problemy bardzo przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.
Składając zamówienie przez sklep Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z regulaminem.
UWAGA! Zamówienia są realizowane tylko na podstawie informacji zawartych w formularzu, prosimy więc o bardzo dokładne sprawdzanie treści wprowadzanych przy produktach. Nie ingerujemy w treść przesyłanych danych, szczególnie list gości oraz personalizacji kopert.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany i personalizowany.
Jak przebiega zamówienie?
1. Po złożeniu zamówienia przez sklep, zamawiający opłaca je wykonując przelew na wskazane konto bankowe.
2. Po zaksięgowaniu wpłaty na konto przystępujemy do działania. Od tej chwili całkowity czas realizacji Twojego zamówienia wynosi zależnie od produktu jaki został zamówiony. Poniżej znajduje się rozpiska. Do czasu realizacji należy doliczyć 2 dni na wysyłkę.
3. W ciągu 5 dni roboczych wyślemy projekt Twojego zamówienia, natomiast po akceptacji przystąpimy do wycinania, drukowania i kompletowania zaproszeń, byście jak najszybciej mogli cieszyć się papeterią na Wasz Wielki Dzień (do winietek, ksiąg gości, numerów stołów nie wysyłamy projektów, chyba że wystąpiła niestandardowa modyfikacja)
Wysyłka zamówienia
Papeteria zamawiana za pośrednictwem naszego sklepu internetowego jest dostarczana nie tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej ale także oferujemy wysyłkę do innych krajów jak chociażby Niemcy czy Wielka Brytania. Opłata wysyłki zgodna z cennikiem danego przewoźnika.
Zamówienie może zostać dostarczone w następujący sposób: za pośrednictwem kuriera na adres wskazany w zamówieniu, za pośrednictwem kuriera do punktu odbioru. Oferujemy również możliwość odbioru osobistego w naszym punkcie w Białymstoku.
Czas realizacji:
Szczegółowy czas realizacji podany jest przy każdym produkcie, ale uogólniając czas realizacji według kategorii produktów wynosi:
- Do 20 dni roboczych w przypadku zaproszeń ślubnych
- Do 15 dni roboczych na dodatki
- Do 10 dni roboczych w przypadku ksiąg gości
- Do 5 dni roboczych w przypadku próbek
- Do czasu realizacji należy doliczyć 2 dni na wysyłkę.
Potrzebujesz szybkiej realizacji?
Zdajemy sobie sprawę z tego, że czasem potrzeba, by zamówienie było gotowe “na już”. Z tego względu przygotowaliśmy dodatkową opcję, która umożliwia wykonanie zamówionych przez Was produktów w trybie przyspieszonym.
Usługa Express jest płatna 30% od wartości zamówienia i skraca czas realizacji o połowę.
Jak zamówić USŁUGĘ EXPRESS?
W koszyku należy wybrać opcję “Wysyłka + Usługa Express”, która doliczy odpowiednią kwotę do wartości zamówienia
Masz wątpliwości, zajrzyj do sekcji “Najczęściej zamawiane pytania”
Zamówienie poniżej wymaganej ilości.
W przypadku zamówienia poniżej 20 szt. zaproszeń doliczamy 30 zł za wykonanie małego nakładu oraz 49 zł za projekt graficzny tekstu. Zamówienia mniejszej liczby zaproszeń należy składać mailowo na zamowienia@stardust-studio.pl.
Najmniejsza liczba zaproszeń w takim zamówieniu to 5 szt.