Wybrałaś już swoją wymarzoną papeterię? Bardzo nas to cieszy! Teraz, aby złożyć zamówienie postępuj wg wskazówek podanych poniżej, znacznie ułatwi to przebieg realizacji. Zależy nam na Twoim zadowoleniu dlatego jeśli na tym etapie pojawiły się jakieś pytania, śmiało pisz do nas na Facebooku.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać za pomocą sklepu internetowego w zakładce sklep.
Obecnie jesteśmy w trakcie ulepszania naszej strony więc za wynikłe problemy bardzo przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość. 
 

 

Składając zamówienie przez sklep Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z regulaminem.

UWAGA! Zamówienia są realizowane tylko na podstawie informacji zawartych w formularzu, prosimy więc o bardzo dokładne sprawdzanie treści wprowadzanych przy produktach. Nie ingerujemy w treść przesyłanych danych, szczególnie list gości oraz personalizacji kopert.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany i personalizowany.

Zamawianie próbek:

Aby zamówić próbki należy wysłać uzupełniony formularz na adres zamowienia@stardust-studio.pl
(koszt próbek w cenie 1 szt danego produktu + 16 zł kurier) 

Jak przebiega zamówienie?

1. Po złożeniu zamówienia przez sklep, zamawiający opłaca je wykonując przelew na wskazane konto bankowe.
2. Po zaksięgowaniu wpłaty na konto przystępujemy do działania. Od tej chwili całkowity czas realizacji Twojego zamówienia wynosi do 15 dni roboczych w przypadku zaproszeń i dodatków  poniżej 50szt, natomiast powyżej tej ilości do 20 dni roboczych. Księgi gości realizujemy w przeciągu 10 dni roboczych. Natomiast czas produkcji próbek trwa ok. 5 dni roboczych. Do czasu realizacji należy doliczyć 2 dni na wysyłkę. Pojedyncze sztuki tj. zaproszenia dla rodziców, czy tablice rejestracyjne wykonujemy w czasie do 10 dni roboczych.

4. W ciągu 5 dni roboczych wyślemy projekt Twojego zamówienia, natomiast po akceptacji przystąpimy do wycinania, drukowania i kompletowania zaproszeń, byście jak najszybciej mogli cieszyć się papeterią na Wasz Wielki Dzień (do winietek, ksiąg gości, numerów stołów nie wysyłamy projektów, chyba że wystąpiła niestandardowa modyfikacja) 

Wysyłka zamówienia

Papeteria zamawiana za pośrednictwem naszego sklepu internetowego jest dostarczana nie tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej ale także oferujemy wysyłkę do innych krajów jak chociażby Niemcy czy Wielka Brytania. Opłata wysyłki zgodna z cennikiem danego przewoźnika.

Zamówienie może zostać dostarczone w następujący sposób: za pośrednictwem kuriera na adres wskazany w zamówieniu, za pośrednictwem kuriera do punktu odbioru. Oferujemy również możliwość odbioru osobistego w naszym punkcie w Białymstoku.

Czas realizacji:

  • 1Do 15 dni roboczych w przypadku zaproszeń <50szt.

  • 1Do 20 dni roboczych w przypadku zaproszeń >50szt.

  •   Do 20 dni roboczych na dodatki.

  • 2Do 10 dni roboczych w przypadku ksiąg gości.

  • 3Do 5 dni roboczych w przypadku próbek.

    4Do czasu realizacji należy doliczyć 2 dni na wysyłkę.

Jest to całkowity czas realizacji

Potrzebujesz szybkiej realizacji?

Zdajemy sobie sprawę z tego, że czasem potrzeba, by zamówienie było gotowe “na już”. Z tego względu przygotowaliśmy dodatkową opcję, która umożliwia wykonanie zamówionych przez Was produktów w trybie przyspieszonym.
Usługa jest płatna 25% od wartości zamówienia. Czas wykonania z usługą express wynosi odpowiednio:

  • 1Do 7 dni roboczych w przypadku zaproszeń <50szt

  • 1Do 10 dni roboczych w przypadku zaproszeń >50szt.

  •   Do 15 dni roboczych na dodatki.

  • 2Do 5 dni roboczych w przypadku ksiąg gości.

  • 3Do 2 dni roboczych w przypadku próbek.

    4Do czasu realizacji należy doliczyć 2 dni na wysyłkę.

JAK ZAMÓWIĆ?

W celu złożenia zamówienia z usługą express prosimy o złożenie standardowego zamówienia w sklepie, a następnie wysłanie do nas maila z informacją o szybszej realizacji.